zondag 29 juli 2012

Vakantie, zondag 29 juli 2012

Ik heb me vandaag helemaal overgegeven aan het ritme van het hotel. Om half 12 heb ik deelgenomen aan acqua gym! Hilarisch, wat een lol met iedereen. Henry en de kinderen kijken van een afstand toe en ik ga helemaal op in mijn activiteit. Ik voel mijn spieren zich terplekke ontwikkelen en ik droom even weg dat ik straks thuiskom en in topconditie verkeer. Dit gevoel is echter snel voorbij als ik rond half 2 het buffet van de Poolbar passeer. Ik zie weer allerlei lekkers en besluit een klein hapje te verorberen. Dat kleine hapje wordt een beste hap. Het doel voor morgen is geboren, wederom acqua gymmen! De kinderen zijn helemaal verzot op het drietal van dit hotel, genaamd Bufo, Kitty en Spark, ze staan in de rij om hen een high five te geven. Elke avond zit ons drietal aan de kindercocktail, de Micky Mouse! Ook Fiene zit al an de cocktail en het suikergehalte van deze drank doet goed zijn werk, de kids zijn onvermoeibaar! In de ochtend moeten wij daarom de kindertjes wakker maken en hen erop attenderen dat de dag begonnen is. Dit is voor ons een unieke ervaring, thuis is onze Teun al rond de klok van 6 uur van de partij, evenals ikzelf! Ik slaap hier dus ook de sterren van de hemel, wat een genot is dat. Was ik ooit anti all inclusive, ik ben sinds dit jaar om en met ons gezin is dit een ideale vakantie invulling. De kinderen worden geanimeerd en wij hebben tijd voor een gesprek, voor het lezen van een boek en voor volledige ontspanning! De hele formule die neem je op de koop toe en als je er aan overgeeft, dan heb je het top! Ik geef toe dat in den beginne je nogal sceptisch bent inzake de groepsactiviteiten, maar als je er aan toegeeft dan komt het kind weer in je boven en daarmeeervaar je een stukje onbevangenheid waar ik zeker nu zo van kan genieten. Ik loop hier zelfs rond met mijn blote bolletje, zo onbevangen voel ik me, wie had dat ooit kunnen denken! En aangezien er geen huiselijke beslommeringen hier zijn hebben we hier geen last van spanningen. Deze vakantie is met recht de kers op de taart!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten