maandag 2 juli 2012

maandag 2 juli 2012

Ik heb vanacht voor het eerst weer redelijk geslapen. Ik had gisterenavond weer heel veel pijn weer. Ik ben lekker op bed gaan liggen met de TV aan en de ipad bij de hand. Echter liep mijn Wordfeud weer vast. Wellicht omdat de ontvangst boven wat minder is. Ik heb mezelf voor het slapen gaan een slaappil gegund en die heeft zijn werk uitstekend gedaan. In zo'n slaappil zit ook een spierverslapper waardoor je onbewust ontspant en bij pijn span je automatisch aan waardoor het er niet beter van wordt. Dus een redelijke nacht en in de ochtend geen kinderen, want die logeren bij oma. Ik kan heerlijk rustig aan doen en dat bevalt goed. Jeroen is er al vroeg deze ochtend en we starten de dag gezellig met een kop koffie en thee en we nemen er een stukje appeltaart erbij, het is immers vakantie. Ik vind het gezellig dat Jreoen er is en we kunnen in alle rust elkaar even bijpraten voordat de vakanties hun intrede gaan doen. Als het deze week lukt ga ik met wat lekkers naar Veghel toe rond koffietijd en dan kan ik alle colleg's weer eens zien. Ik ben nog steeds snotverkouden, maar ik voel me daar niet minder fit door. Voor de pijn ga ik vandaag bellen, kijken wat we er aan kunnen doen. Volgende week moet ik in het ziekenhuuis maar eens goed  aandacht geven aan mijn pijnlijke bekken. Ik kan uitkijken naar de dagen dat ik pijnloos en kwalenvrij zal zijn. Ik kan me niet meer voorstellen hoe dat voelt, er zal een wereld voor me opengaan en mijzelf kennende zal ik dan hysterisch enthousiast zijn. Mijn haar op mijn hoofd begint nu weer een beetje te groeien, ik heb geen stekels, maar heel zacht babydonshaar op mijn hoofd en de kleur is ondefinieerbaar. Het zou blond, asblond of grijs kunnen zijn. Het zal mij benieuwen. Ik had gisteren mijn pruik weer eens opgezet en ik vind mezelf er met haar nu zelfs raar uitzien. Ik ben zo gewend aan mijn blote hoofd en mijn comfortabel zittende hoofddoekjes :) Mijn wenkbrauwen zijn nu echt bijna weg. Ik teken het een beetje bij, maar zelfs dan is het een minimale wenkbrauw. Mijn wimpers zijn behoorlijk uitgedund maar met wat  mascara lijkt het best wat. Je gezicht ziet er echt anders uit na 18 weken chemokuur. Ik heb een haarloos vollemaansgezicht gekregen en ik ben er helemaal aan gewend. Nou scoorde ik altijd al aardig op de competentie aanpassingsvermogen:) Ik ga na de middag de kindjes ophalen bij mama. De vakantie is een feit en deze vakantie moet niets en mag alles. Deze zomervakantie staat in het teken van rust, plezier en vooral genieten. We hebben heel wat weggestreept de afgelopen 5 maanden en nu op naar de volgende fase zodat we die ook weer kunnen wegstrepen. Maar voordat we daarmee van start gaan even behandelloos genieten :) CARPE DIEM!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten