zaterdag 21 juli 2012

zaterdag 21 juli 2012

We hebben dit jaar voor het eerst van mijn leven geen vakantiestress. Normaal was het altijd zó hectisch voordat we vertrokken! Ik werkte dan tot het weekend van vertrek. Vaak vertrokken we de dag daarna en zat ik nog niet in het juiste ritme en ik voelde me dan opgejaagd. Dat gevoel hield altijd wel wat dagen aan en zodra ik me ontspannen begon te voelen was de vakantie vaak bijna voorbij. Vandaag is er rust. Ik heb de hele week al wat aan gerommeld, dus er is geen gejaag in huis. Puck heeft gelogeerd bij Florine en is in geen velden of wegen te bekennen. Ik ga nog even de stad in voor vers brood en lekker beleg en dan gaan we met de jongens naar de kapper. Ze zien er weer fris en fruitig uit en hun kapsel is vakantieproef. Ik kan me nog niet voorstellen dat we morgen rond deze tijd bijna in ons hotel zullen zijn. Het lijkt nog ver weg, maar het is zó dichtbij en het gaat echt gebeuren. Ik kijk er zó naar uit dat ik volgens mij in tranen uitbarst als we opstijgen. We vliegen vanaf Weeze en ook dat is ontzettend ontspannen. Kortom we zijn er klaar voor, vanacht eerst lekker slapen en dan morgenochtend in alle rust vertrekken. Wat een vooruitzicht! Vanaf nu is het gewoon alleen nog maar genieten, genieten met die hele grote letter G!

Lekker fris geknipt, de jongens zijn vakantieproef :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten