donderdag 26 juli 2012

Vakantie 26 juli 2012

Het is hier fantastisch! Ik had het gehoopt en het is nu werkelijkheid. We leven even in een wereld waar de kanker er even niet is. Helaas herinneren mijn kwaaltjes me vaak aan de realiteit, maar er zijn zoveel geniet momenten hier. Zo zijn we naar de markt geweest en loopt Puck nu dagelijks te paraderen als een spaans snolletje met Spaanse hoge hakken en een Spaanse jurk. De mannen lopen rond als fernandez Torres en zijn zo trots als een pauw. Was ik sceptisch over de all inclusive formule, nu ervaar ik het als een heerlijkheid en geef ik me er vol aan over. Ook de kinderdisco en de avondanimatie, ik vind alles geweldig en geniet ervan. De sangria en mojito's zijn zalig en we hebben gewoon echt plezier en zijn allemaal ontspannen, de stress is ver te zoeken. Vandaag hebben we een kleine tegenslag, de portemonnee van Dries is weg, naar alle waarschijnlijkheid gerold. We gaan zo aangifte doen en dan is het een voordeel om all inclusive te zitten, want het is hier in ons ressort mogelijk om geldloos te overleven. De zon schijnt hier en omarmt ons elke dag heel innig, wij gaan deze dag en de dagen die volgen de zon ook innig toelaten. Vakantie is heerlijk, laat het voor eeuwig vakantie blijven!

1 opmerking:

  1. Deze mooie vakantie is jou en je gezin van harte gegund door iedereen die je kent Hanneke! Geniet er van. Zonnige groeten, Rozeta

    BeantwoordenVerwijderen