woensdag 6 februari 2013

woensdag 6 februari 2013

 
Ik ga de berg op, ik ga de berg op
Ik ga die machtig mooie hoge grote berg op
Ik kijk niet langer achterom
...
Ben niet langer bang en dom
Ik ga de berg op voor het eind
 
Tijdens mijn tochtje op de hometrainer hoor ik het lied van Rob de Nijs 'de berg op' en ineens bedenk ik dat dat mijn lied gaat worden. Ik zet het lied meteen op mijn FB pagina en vervolgens draait met hoofd overuren door alle ingevingen die ik krijg. Ik ga er nog niets over op papier zetten, maar ik ga wel kijken of ik er wat mee kan. Madzy, mijn captain, is goed bezig. Ze heeft een fiets voor me geregeld, zodat we ook samen kunnen gaan trainen. Tenminste Ton Rosenberg heeft deze fiets ter beschikking gesteld. Nu is het mijn taak om de komende dagen zelf achter een paar fietsschoenen en een paar fietshandschoenen aan te gaan. Als dat alles klaar is dan kunnen ook Madzy en ik zachtjes aan samen gaan trainen. Als dat goed gaat kunnen we de overstap naar de tandem makkelijker maken. Vandaag begon met sneeuw dus we zijn lopend naar school gegaan. Het uitschool halen heb ik met de auto gedaan, want dan kon ik zo door en dat was wel zo gemakkelijk. Puck en Teun gaan ergens spelen en Guus is alleen met mij. We maken eindelijk zijn uitnodigingen voor zijn kinderfeestje. In oktober is het er niet van gekomen, maar nu zijn we er helemaal klaar voor en 27 februari zal het gaan gebeuren. Ook voor Puck staat de datum vast, maar we moeten eerst de organisatie voor elkaar hebben, want Puck heeft zoveel vriendinnen dat dat onmogelijk in 2 auto's naar de plaats van bestemming vervoerd kan worden. Zo pakken we allemaal de draad weer op en daar voelen we ons goed bij. Vanavond heb ik weer afgesproken met de meiden en zullen we weer als vanouds lachen, gieren en brullen. Het leven is mooi en dat laat deze dag dan maar ook al te graag zien, de zon die lacht ons toe hier in Helmond en wij genieten van deze dag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten