donderdag 14 februari 2013

vrijdag 15 februari 2013

http://deelnemers.alpe-dhuzes.nl/acties/hannekeduijmelink/hanneke-duijmelink/

Teun is deze ochtend al vroeg wakker. Henry vertrekt vroeg naar zijn werk en Teun is wakker geworden. Hij komt even bij mij in bed liggen en nu is hij even 'mijn man' en hij knuffelt me innig. Hij vindt het zo lekker warm in ons bed en geniet van het geknuffel. Na een half uur vindt Teun het welletjes en wil hij naar beneden. Hij wil met Max spelen. We gaan naar beneden en Puck en Guus liggen nog lekker te slapen. Om half 10 mag Teun naar Max, dus hij moet nog even geduld opbrengen. Puck komt de kamer inlopen, haar haar ontploft, duim in de mond en stink om haar hand gedraaid. Ze heeft lekker geslapen. We eten alvast een boterhammetje. Guus blijft heerlijk slapen. Hij is in de avond niet moe te krijgen, maar nu in de vakantie in de ochtend vindt hij het heerlijk om uit te slapen. Hij kan zo tot 9 uur of later slapen. Deze dag gaan we, nadat we Teun naar Max hebben gebracht, er samen op uit. We gaan een kliksysteem voor mijn fietsschoenen scoren en we gaan even de stad in. We gaan deze dag genieten en vanavond sluiten we dan af met onze familie televisie sessie, The Voics Kidzzzzzzzzzzz! Samen op de bank, dekentje, ranja en chippies en dat is zo knus. We vertellen elkaar dan wie we goed vinden en we laten elkaar weten op wie wij inzetten als winnaar van The Voice Kids. Meestal is Teun na de eerste pauze, als hij zijn chippies opheeft, uitgeblust en vraagt of hij naar bed mag. Guus en Puck houden het wel vol tot het eind en gaan dan samen met mij naar bed. Voor hen is dat het stoerst van alles, net zo laat naar bed gaan als mama. Ik kijk uit naar deze dag, naar deze avond en omarm deze dag!


Puck en Guus maken het cakebeslag, de cake zal wel klein worden, want er wordt goed van het beslag gesnoept
het resultaat, puck heeft het versierd en haar naam is te lezen en Guus houdt gewoon van overdreven veel snoep, dus een berg snoep zonder logica, het hoeft niet lekker te zijn als het maar veel is.........
Teun was bij Max aan het spelen en samen hebben zij 2 taarten gemaakt, met cake slagroom en veel versiering. Het ziet er heeriljk uit en Teun is erg trots op het resultaat en zegt: 'ik mag bepalen wie er van mijn taart mag eten.'

Geen opmerkingen:

Een reactie posten