maandag 25 februari 2013

maandag 25 februari 2013

Vanmiddag na het ziekenhuis ben ik van huis meteen naar school gegaan. Computerles voor de groepen 1. Guus was vandaag de tweede groep van vandaag en beretrots dat ik de groep in de klas kwam ophalen. Hij pakte meteen mijn hand en liet iedereen weten dat ik de computerles zou geven. Je kunt toch merken dat Guus een grote groeper 1 is. Hij is vorig jaar november ingestroomd en heeft er eigenlijk al bijna een jaar opzitten. Hij weet dan ook precies wat hij in het computerlokaal moet doen en dat geldt niet voor de kinderen die net ingestroomd zijn. Er zijn echt hele kleintjes bij, hun handje is eigenlijk te klein voor die grote computermuis. Het is zo aandoenlijk. De kinderen doen allemaal goed hun best en vinden het ook allemaal leuk om op de computer te mogen. Spelend leren, dat is het, want dit spel vraagt om de juiste fijne motoriek, vraagt om luisteren en om logische verbanden te zien. Ik geniet van de kinderen en de middag vliegt voorbij. Puck heeft geen last meer gehad van haar borrels in de buik, zoals ze het zelf zegt en wij gaan met zijn vieren naar huis om wat te drinken en wat lekkers te nemen. Florine komt voor Puck en er wordt gespeeld in huize Schreur. Mijn oor begint weer pijn te doen, dus woensdag gaat de dokter toch even in mijn oor kijken om te zien of het scheurtje in mijn trommelvlies goed geneest. De pannetjes pruttelen op het vuur en de avond valt in. Gezellig samen eten, verhalen vertellen en dan vanavond met Puck even naar mama toe. De week is mooi begonnen vandaag. Morgen heb ik een afspraak met de gynaecoloog, ik zal morgen Ton bellen, omdat het er om zal spannen of ik op tijd terug ben voor de REACT training. Alles komt goed hoorde ik vandaag een meester op school zeggen en zo is het maar net, uiteindelijk komt alles op zijn pootjes terecht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten