maandag 7 januari 2013

zondag 6 januari 2013

Vandaag gaan we naar Putten toe. Na ons ontbijt kleden we ons aan en vertrekken we. We zijn er rond het middaguur. We worden weer eens goed in de watten gelegd. Oma heeft 2 snorkelbrillen voor ze meegenomen en als de kinderen die zien is het ineens alsof we in een scene van de film Notting Hill zijn beland. We hebben nu 2 types Spike :)Hilarisch om te zien.

Ook zijn er 2 prachtige colberts in precies mijn maat voor mij en ma weet het toch maar weer goed in te schatten, ze passen me perfect. Op het vuur pruttelen de kippenpoten en die krijgen we mee naar huis, wat een gemak en vooral wat een heerlijkheid. We gaan op tijd weer richting het Zuiden. Henry heeft de kinderen beloofd om bij de Japanner te gaan eten en ik stribbel niet tegen. In de auto ben ik vooral dankbaar, dankbaar dat mijn lieve (schoon)ouders er altijd voor ons zijn en dat verwarmt mijn hart. Het was een feestje om er te zijn en ik laat Henry weten dat we dat vooral niet moeten vergeten te koesteren en vooral te waarderen. Teun zit met zijn hoofd al bij de Japanner en weet al precies wat hij wil en ook Puck is er wel uit. Guus heeft niet veel trek, hij is nog steeds niet fit. In het restaurant brengen we een toast uit. We klinken op deze mooie dag, op de leuke kerstvakantie en vooral ook op de week die komen gaat. Een week die weer de gewone structuur brengt, maar die ook weer voor medische onzekerheid gaat zorgen. We zien allemaal een beetje tegen deze week op. Allereerst om er weer vol gas tegenaan te moeten, maar voor mij vooral ook om wat het brengen gaat. We genieten van ons eten en om half 8 zijn we thuis en gaan we badderen. Fris en fruitig naar bed en om 8 uur is het stil in huize Schreur. Ook wij gaan op tijd naar bed en zetten de wekker en controleren wel 2 keer of deze echt goed staat. Vandaag was een mooie dag en we hebben deze dag innig omarmd en zijn dankbaar voor wat deze dag ons heeft gebracht. Om 23 uur is iedereen in diepe rust .



Geen opmerkingen:

Een reactie posten