maandag 7 januari 2013

dinsdag 8 januari 2013

Ik heb in de avond met Liesbeth gegeten en weer eens bijgekletst, een gezellig samenzijn. De ziekenboeg thuis gaat door. Guus zit tot half 10 op de bank en klaagt over pijn in zijn oor. Als zijn paracetamol een beetje begint te werken gaat hij slapen in ons bed. Teun is met koorts naar bed gegaan en snurkt als een ouwe heer. Als wij naar bed gaan leg ik Guus op zijn matrasje dat ik op onze kamer heb neergelegd. Hij is nat van het zweten en kreunt in zijn slaap van de pijn in zijn oor. Om 1 uur word hij huilend en kreunend wakker. Hij kan niet meer op zijn pijne oortje liggen. Ik leg hem op zijn oortje dat geen pijn doet en hij ziet zo bleek en hij dampt van de hitte. Ik geef hem nog een paracetamol en hij valt in slaap tot 3 uur en zo is hij elk uur even wakker en wil hij aandacht. Ik ben in de ochtend gebroken, mijn stem heeft het bijltje er bij neergegooid en mijn neus heeft de luchtdoorgang geblokkeerd. Vandaag is de dag van mijn inspanningstest en vandaag heb ik geen lucht en zijn er 2 koortsige kinderen in huize Schreur. Dit verloopt niet naar wens. Ik bel om 8 uur de huisarts en vraag of zij naar de oren van Guus kan kijken en ik kan met Guus om 12 uur komen. Ik bel het REACT team en het Max Sport Medisch Centrum om te vragen of de inspanningstest naar het einde van deze week of begin volgende week verplaatst kan worden. Vandaag gaan is niet verstandig, gezien de verkoudheid die me parten speelt. Ik baal van deze dag, maar ik kan er weinig aan veranderen. We gaan naar beneden en daar ligt Teun op de bank. Puck en Henry zijn vertrokken naar school. Guus leg ik ook op de bank en daar liggen de mannen dan, ieder aan een kant van de bank en zo zoet als maar zijn kan. Ze willen niets eten, maar drinken vinden ze lekker. Ik ben ga in de zorgstand vandaag en ga mijn mannetjes vertroetelen en ik hoop dat ze weer snel hersteld zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten