maandag 21 januari 2013

maandag 21 januari 2013

Wat een prachtig sneeuwlandschap. Deze nacht is er weer meer sneeuw gevallen. Henry brengt ons naar school en terug maak ik een heerlijke ochtendwandeling door het bos. Helemaal alleen in het bos, het is echt geweldig. Ik hoor alleen de vogels en het gekraak van verse sneeuw onder mijn voeten. Het werkt heel rustgevend. Thuis rommel is wat in huis en dan belt Francelle of ik thuis ben. Ze is klaar met haar portfolio opdracht op de PABO en heeft tijd over voordat ze naar logopedie gaat en komt dus even een kopje thee drinken. We kletsen gezellig en we verzorgen de lunch. Daarna wandel ik naar Stiphout voor broodjes en om bij de Apotheek wat voor mijn oor te kopen. Mijn oor is nog verre van genezen. Ik maak een tussenstop bij Bernadette en drink daar ook weer een theetje. Ik lees er het Eindhovens Dagblad en wat een mooie recensie is er over Harold geschreven. Ik loop vanuit Bernadette via huis naar school om de kindertjes op te halen. Teun is vandaag echt de laatste van school volgens mij. We lopen terug en Puck gaat met Florine spelen en Wessel en Merlijn komen met Guus en Teun spelen. De mannen vermaken zich opperbest. Na het avondeten ga ik in de ruststand. Een heerlijke dag en ik ben lekker moe. Ik ga lekker vroeg mijn kribbetje opzoeken, zodat ik morgen weer fris en fruitig in het Elkerliek kan gaan trainen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten