zaterdag 5 januari 2013

zaterdag 5 januari 2013

We hebben een goede nacht achter de rug, ondanks het feit dat het koortsleger hier een inval heeft gedaan. De droge hoest-linie wordt gebombardeerd met hoestdrank en het spierleger bestrijden we met paracetamol. We zijn zowaar uitgerust. Guus heeft een mooie blos op zijn wangen en onze dag kan beginnen. Ik ga even naar de bakker en als ik terugkom zullen snel Nicole, Ralph en Vivian komen. De kinderen kunnen dan leuk met elkaar spelen en wij kunnen weer eens bijkletsen onder het genot van een hapje en een drankje. Het is voor mij weer tijd om de kapper te bezoeken, maar ik weet niet zo goed wat ik met mijn inmiddels 5 cm haar aanmoet. Het is ijsblond gekleurd, toen weer chocoladebruin en de laatste kleur resulteerde in een onbestemde goudbeigeblonde kleur. Mijn natuurlijke haarkleur is enorm donker, ik ben echt geen blondine meer, maar een natural brunette. Toch vind ik bruin niet bij me passen, maar om nou iedere 5 weken mijn haar te kleuren zie ik ook niet zitten. Ik ga de kapper volgende week maar eens om advies vragen. De lengte daar kun je verder weinig mee denk ik. Ik ben eens op internet gaan kijken en de ultra korte kapsels zijn ook enorm hip en ik ben eigenlijk niet zo;n hipperd. Toch ga ik eens kijken of er een model mogelijk is. Zelf wil ik mijn lengte (5 echte centimeters!) bovenop behouden, maar wil ik de kroesachtige haren onder mijn oren eens heel kort op later scheren. Misschien geeft dat een leuk effect. Volgende week gaan we ons daar eens over ontfermen, nu ga ik even met een soort Geert Wilders Coupe door het leven en ook dat went. Guus klaagt steen en been, hij heeft pijn en voelt zich naar. Henry maakt een bedje op de bank en hij laat zich lekker vertroetelen. Het is overigens wel heel rustig als Guus niet lekker is. Puck kleurt aan de keukentafel en Teun is niet weg te slaan bij de Wii. Hij leeft voor de Wii en is er ook heel behendig in. Vandaag gaan we er een leuke dag van maken. We gaan de dag omarmen, Carpe Diem!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten