donderdag 4 april 2013

woensdag 3 april 2013

Ik ga vandaag naar het werk. Ik heb een conceptplan uitgewerkt voor het werk en ik heb echt zin om te gaan. Ik heb een doel en kan voor het eerst sinds lange tijd ook doelgericht binnenstappen. Ik vertrek op tijd en ik merk dat ik het heerlijk vind om mijn hoofd weer ergens over te buigen. Ook neem ik een case mee naar huis zodat ik ook maandag als ik naar het werk ga doelgericht te werk kan gaan. Ik stop op tijd en als ik in de auto zit voel ik me voldaan. Ik haal de kindertjes uit school. Pieter komt met ons mee en Puck heeft het feestje van Chrisje. Om alles op tijd te halen gaan we met zijn allen meteen door, we eten chocoladebroodjes en croissants in de auto en zetten Puck af bij het feestje. Dan gaan wij door naar huis. Daar eten we verantwoord brood met worst en kaas en drinken we wat. Pieter, Guus en Teun gaan op de trampo en daarna spelen ze met de dino's buiten. Een heel dinobos in de tuin. Het is heerlijk om te zien. Zo rond de klok van 3 willen ze op de Wii om met de Skylanders te spelen en van mij mag het. Om 4 uur wordt Pieter opgehaald en gaan Guus, Teun en ik op pad. We gaan een fietshelm kopen. Nu het mooie weer gestart is kan er buiten gefietst worden en dan is een helm toch wel pure noodzaak. We kopen de helm bij de Lidl, die net deze week een aanbieding heeft. Ik heb mijn helm voor 16 euro op de kop weten te tikken. Nog een mooie helm ook! Ik ben er superblij mee. Thuis koken we, eten we en dan gaan Teun en ik naar school. Hij heeft vanavond een optreden. Het heet Carnaval der dieren. Morgen treden Guus en Puckk op. Het duurt tot 20.15 uur en het is een prachtig optreden. Dans, zang, muziek en kunst en dat door alle groepen in samenwerking met het kunstkwartier Helmond. Een grandioos optreden! Teun is bekaf, maar nog helemaal hieperdepieper. Thuis duurt het dan ook even voordat hij slaapt. Een mooie dag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten