donderdag 4 april 2013

dinsdag 2 april 2013

Het leven van alledag is weer begonnen. Vandaag is er training in het Elkerliek en ben ik juf op school. Het ontwaken gaat niet vanzelf in huize Schreur. De zomertijd hakt er in, in die zin, de kinderen zijn in de avond niet moe en in de ochtend niet wakker te krijgen. Deze morgen gaat de wekker vaak af voordat we er gehoor aan geven. Ik stap nog half slapend de auto in om de kinderen naar school te brengen. Deze ochtend heb ik weer REACT training en als ik samen met Ivor op de fiets zit dan lijkt het alsof mijn benen van pudding zijn. De fiets valt me zwaar. Ik fiets een interval van 15 minuten, waarbij de 90 watt afgewisseld wordt met 130 watt. Aan het einde van de 15 minuten is mijn hartslag 151 slagen per minuut en zit ik lekker in de opvliegers. Dit gaat een pittige training worden, maar het voelt goed. Na de training ga ik uitgebreid douchen en dat is een zaligheid. Als ik thuis kom eet ik wat en dan vertrek ik naar school om computerles aan groep 3 te geven. Ik heb zin om structuur aan de lessen te gaan geven en ik merk dat ik het naar mijn eigen hand wil zetten. Ik begin weer grip te krijgen op situaties die ik begin te beheersen en dat geeft me een goed en voldaan gevoel. Na de les ga ik naar de supermarkt en dan haal ik de kinderen uit school. Teun heeft inmiddels 10 skylanders en elke dag is het hier een waar Skylander paradijs. Wessel, Merlijn en Nick nemen hun eigen Skylanders mee en er worden hier prachtige Skylander battles gespeeld. Ze kunnen er geen genoeg van krijgen. Guus vindt het af en toe leuk, want met het mooie weer vermaakt hij zich uren op de trampo. Hij kan inmiddels aardige salto's springen. Puck vermaakt zich met Florine en vooral met haar Playmobil, wat ze inmiddels heeft uitgebreid met een mini-manege. Vandaag gaan de mannen naar zwemles en blijven de vrouwen heerlijk samen thuis. Na de zwemles gaan we pogen om op tijd te gaan slapen en dat blijft ingewikkeld als het buiten nog licht is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten